Jävla fucking internet!

Internet här hemma har varit skit hur länge som helst nu! Och kommer förmodligen fortsätta vara skit.

Jag ska allfall ge en liten update..

I torsdags hade jag äntligen min tutorial.. Det gick hur bra som helst.. Conor sa inget negativt alls..
Han pratade om hur bra jag utvecklats.. Och vi pratade om min dyslexi.. För jag skrev att jag ville träna mer på mitt läsande för att det är en stort problem för mig.. Fast han tyckte inte det var ett så stort problem..

Han sa även han han gillar hur min brittiska dialekt har utvecklats.. Och han bestämde att varje gång han säger british så ska jag prata med en dialekt.. vi får väl se hur det går.. :P



Min fotografi lärare var typ helknäpp i tisdags.. Hop flippade ut på mig flera gånger, utan nån riktig anledning.. Hon hade väl en sån dag antar jag..

Och i torsdags fick vi ett nytt arbete, Mood Board, Det är typ som ett stort collage.. I format A2 blev det..
Och vi skulle välja 1 ord.. Och dum som jag var så valde jag Horror.. Varför? för att jag är helt blond!
Eftersom att vi ska fotografera.. Hur lätt är det att hitta något som relterar till Horror?! inte jättelätt..

Jag lovar att Victoria kommer bli en aning sur..
Vad jag har gjort än så länge är att rita.. Vi får väll se hur glad hon är på tisdag..

Vi hade även en extra lektion i torsdags, men tydligen så var det bara jag och Tomoko som kom ihåg det.. så när nästa lektion började så fick jag och tomoko gå ut och fotografera lite.. Och jag gick ut i T-shirt, och Victoria bara:
- You're not going out like that, are you?
Och jag bara
- Yes, I'm swedish.

Alltid lika roligt!




Eftersom att vi nu blev tvugna att köpa ett A2 papper så bestämmde jag och Tomoko att åka till London Graphic Centre vid Covent Garden.. Det måste ha varit den bästa konstaffär jag varit i någonsin.. det var sjukt bra, och det var inte speciellt dyrt heller.. Så vi köpte varsitt ark och kollade runt lite.. Sen gick vi tillbaka till Govent Garden..

Varje helg så är det gatuföreställningar och imitatörer och folk sm är utklädda.. Govent Garden är helt enkelst asbra! Jag kommer lätt att åka dit nästa helg med..




Och idag så ritar jag hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0