sorry, men..

sorry för den dåliga uppdateringen, men det har varit något fel på blogg.se det har inte ens gått komma in på sidan..

I allafall så har jah hållt på och ladda upp bilder, men det tar en jävla lång tid! Internet här är ganska segt.



Sen har jag blivit sjuk (IGEN!). Jag var ju sjuk förra veckan men i lördags hade jag blivit helt frisk.. Så igår när jag vaknade kände jag att jag hade lite ont i halsen, som man får ibland.. no big deal.

Men det blev bara värre och värre, så framåt 4 kunde jag inte prata för att det gjorde så ont, och jag kunde absolut inte äta!

Idag är det lite bättre, jag kan svälja nu utan att kvida mig.. Men jag är otroligt hes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0