..

I helgen var jag i Gunnebo för att säga hejdå till min familj.. Den enda som faktiskt var jobbigt att säga hejdå till var min pappa ..

Jag såg att fick tårar i sina ögon när han skulle gå, och det hjälpte ju inte mih :( Så när han gick så föll några trårar..
Jag hade förmodligen inte gråtit alls om inte han gjort det, så lätt äre för mig..

Men allafall imorron ska jag även träffa min faster och min farmor ..  Jag kommer förmodligen också träffa min farbror och min kusin en sista gång..

Min kusin, Felicia, hon gillar inte att jag flyttar .. men hon säger att hon ska skriva ett brev på 2 meter till mig, men vi får väl se :P


Imogon är sista dagen här, på onsdag morgon åker jag .. Ska bli skönt att få börja Leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0