Gårdagen..

Okej, nu kan jag blogga om igår.. :P

Dagen började bra.. upp halv 7 göra sig klar och iväg till tåget.. Jag och Sofia var inte helt säker på hur allt skulle gå.. men Adam hade gjort en karta över hur vi skulle gå när vi kom fram till London.. Och allt gick bra vi var lite sena dock, men det gjorde inget..

Det stog ju även på schemat att vi skulle göra ett engelska test, och det var ju inte nått jag såg fram emot.. Jag tyckte det vi gjorde på Internet innan räckte.. Men det visade sig att om man gjort det innan beövde man inte göra det igen.. Så det var ju bra :D

Jag träffade några väldigt trevliga studenter, Stephanie & Britt, och en från Thailand som jag inte kan uttala.

Så jag Stephanie & Britt satt i cateterian och väntade på att bli hämtade ev en.. Och det var så otroligt kallt där, så jag vet inte vad..

På lunch så åkte vi iväg till stan och åt, vi åt på en china resturang.. Det var väll okej.. men billigt allafall..

Och man skulle äta med pinnar, vilket inte var några problem för mig.. Så det var jag och 3 personer från thailand.. 
Men hon som jag inte kan uttala var inponerad hur bra jag var med pinna, hon kunde inte fatta att jag var svensk..



Och vi var tvungna att vara tillbaka på på skolan vid 5 för att få våra "timetable" också kallat scheman..

Mitt schema var rätt bra,
måndag 9-18.30
tisdag 10.30-18.30
onsdag 9-17
torsdag 15.40-18.30
fredag 15.40-17

Helt okej faktiskt..


Vi blev ju även indelade i engelska grupper på hur bra vi var på tested.. A, B eller C.. Jag trodde att jag var medel så att jag skulle hamna i B, men jag hamnade i C - som är avancerad engelska.. Vilket alltid är kul..


Sen blev jag tvungen att vänta på Sofia för hon hade ett möte..

Så frammåt 17.30 så gick vi till tåget.. Det första tåget fick vi inte plats på.. eller vi hade det om folk hade gått in i vagnaran istället för att stå och trängas i porten.. Jävligt irriernade!

Så vi fick stå och frysa i 30 minuter! j*vla as..

Vi kom hem frammåt halv 8 då åt vi och så..

JAg fick även reda på att Sofia skulle flytta idag, för hon hade sökt efer ett singelrum, och det kostar..
Men ja fattar att hon vill flytta och vara ensam för hon är inrte speciellt social.. Jag är ner och umgås med familjen medans hon bara sitter på rummet.. Hur ska man lära sig engelska om man inte pratar med någon?!
Men det är hennes beslut.. hon har flyttat nu allafall..


Och idag ska jag bara chilla.. för jag kan inte göra något annat.. pengar går åt som jag vet inte vad.. till tåg och lunch.. hmh.. inte jätttbra..






Nu vart det sådär långt igen.. f*n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0