Nu blev det såhär igen ..

Det blev inte riktigt som jag planerat, det blev en lång väntan.. Eftersom att jag är lite för trött när jag kommer hem efter skolan.. Men jag har bett mamma att skicka hit min mini-laptop så jag kan blogga på mina lunchraster. Okej Måndag, vanlig dag.. Engelska och Indesign.. I Indesign ska vi 're-design a cd-cover' och det första bandet som kom till tanken var 'First band from outer space' så det gör jag.. Jag lägger inte ut någon bild förns det är klart.. Jag tror faktiskt jag ska ta bilder så ni får ungefär se progressen. Det är skönt att jag börjat rita igen, jag tycker det är rätt kul.. Igår, Tisdag.. Engelska.. Conor gjorde en liten men rolig uppgift åt oss.. Vi skulle sätta ihop första stavelsen och sista stavelsen av våra föräldrars namn och se vad namnet blir.. Så för mig skulle det vara Chria eller Maan.. Med namnen Christian & Maria.. Lite häftigt... Conor sa att Chria kunde vara mitt rock-star namn :P mycket möjligt.. Och idag har jag endast haft Indesign.. Jag har jobbat på mina teckningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0