Nyårslöfte

Jag brukar aldrig ha nyårslöften, men när jag gjorde frågorna om hur 2009 varit så märkte jag att jag har varit dålig på att hitta ny musik..
Så det är mitt nyårslöfte, att upptäcka mer musik.



Jag har också packat idag, 3 resväskor som alla blev väldigt svåra att stänga.. men ska man vara borta länge så..



När jag och Linnéa gick hem från krogen igår så vart en kompis lite sur på oss .. och jag skulle bara vilja säga att det göra saken bara värre för henne..

Så gör dig själv en tjänst och släpp det, jag får väll be om ursäkt ännu en gång .. Hoppas du kan gå vidare utan att ha en dålig känsla hängande på dina axlar..

Kommentarer
Postat av: Lina

jag slutade bry mig i samma stund jag skrev förra kommentaren, ville bara berätta att jag blev besviken. Ursäkten jag fick var ju bull.

2010-01-02 @ 17:41:06
Postat av: Lina

jag slutade bry mig i samma stund som jag skrev den förra kommentaren, ville bara berätta att jag blev besviken och ursäkten jag fick va ju bull.

2010-01-02 @ 17:47:22
Postat av: Lina

hade ju räckt med att skicka ett sms när ni gick hem, blev mer irriterad på ursäkten xD haha men det är lugnt tycker bara att det är bättre att berätta om man tycker att något är fel ;)

2010-01-04 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0