Welling

Nu är jag helt insatt i Welling, jag kom hit väldigt sent igår.. För jag var fast på flygplatsen hela dagen igår ..

Först så var planet fösenat 1 timma ... vilket inte gjorde jättemycket..

Och vi landade på flygplatsen i London och allt var bra.. Trodde jag ja..

När vi landade så sa kaptenen att vi inte kunde parkera, vet inte riktigt varför.. Men det skulle ta 45 minuter allfall .. Då vaart jag lite irriterad. Och efter dom 45 minuterna så sa kaptenen att det skulle nog ta 1 timma till, så nu var jag riktigt irriterad.. Och efter den timman så sa kaptenen att vi skulle nog komma iväg om 1 timma och 15 minuter. Och efter den tiden så sa han att vi var 2:a att få parkera, det skulle ta ca 20 min, fast det gjorde det inte.. Efter 1 timma fick vi åka iväg.. Låt oss säga att jag var otroligt irriterad vid denna tid..

Så det tog ca 30 min att komma till parkeringen, och då skulle vi vänta på bussarna - och kaptenen visste inte hur lång tid det kunde ta.. Vilken chock..

Efter ca 20-25 min så kom bussen allfall.. Och vi åkte till flygplatsen.. Och den skulle vi ju "checka ut" och jag kom i en kö som tog en halv evighet.. Jag tänkte det är bäst att nån har fått en hjärtattack eller något för detta är löjligt!

Men så kom jag allafall till Bagagen, Men allt var ju huller om buller och det stog inte någon stans vart jag kunde hitta bagaget från Stockholm..

Så jag gick och ställde mig i den minst 60 meter långa kön till Info.. Och när jag väl kom fram och frågade var mitt bagage var så sa han att det stog på lappen på mitt pass, retligt tänkte jag.. men jag har kollat på den alppen och jag kan inte fatta att jag skulle till nummer 9..


När jag väl hittade mitt bagage så gick jag för att hitta min transfer.. och han var kvar.. Jag skulle ha blivit hämtad typ 5 timmar tidigare.. Så det tog ca 1 timma och 20 min att ta sig till Welling från flygplatsen.. Och jag satt ner och åt och drack en kopp thé med Adam.. För jag hade inte ätit sen 1, då fick jag en macka på planet.

Sen gick jag och la mig..




Det var en dag av väntande!




Och idag har jag träffat alla utom den misnta pojken på 2 år.. Och alla är otroligt trevliga.. Idag ska även min rumskompis komma, det enda jag vet om henne är att hon är från Thiland..


Adam sa också att jag inte behövde gå till skolan idag.. Så det gjorde jag inte..






Jag måste be om ursäkt för det långa inlägget, jag har ju sagt själv att jag hatar långa inlägg.. Men det hände så otroligt mycket igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0