4 Dagar

SHIT!! Det har gått 4 dagar sen jag bloggde senst, fast det är ju inte så konstigt, har inte haft något att göra och mitt humör har inte varit på topp, vädret gör allt skit tråkigt! Men idag är jag inte så trött, ikväll har jsg beslutat mig för att gå på bio, ensam faktiskt, ska se Shrek.

Vad ska jag göra med idag? Inga större planer, just nu håller jag på att bränna ut en massa fimer från datorn, men jag ser att jag måste köpa nya skivor, dom tar slut när som helt.

Jag hade agordnt ett stort chatt på skype emellan folket från EF, skulle haft det igår men då beslutade sig visst folk om att det inte var en bra idé, så Yuki tyckte vi skulle ha det på torsdag istället, hon tog min grej gör mig inte jättemycket men lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0