Dödens trött!

Igår så ficka jag börja vid 7 allafall, så det blev bara 4 timmars sömn. Men Örjan skickade såg till att en taxi kom och hämtade mig och och tog mig till jobbet. Det var en heldag, och det var jävligt lugnt, alla var ju på vis. Till eftermiddagspasset kom en tjej som bara hade jobbat 1 gång för typ 2 månader sedan, så jag vis visa henne hur man skötte saker, inte dåligt när det bara är min första riktiga dag.

Eftersom att nästan inte kom så bestämde vi oss för att stänga tidigare. Men Örjan blev lite dragen där på kvällen, jag har bara sett honom dricka några folköl, fast jag såg senare att cognac flaskan inte stog på samma ställe så jag antar att han gått och smuttat lite på den, men vad vet jag lixom..

Så när vi skulle låsa så hittar han inte nyckeln, så jag och Erika får springa runt i hela restaurangen för att hitta den, men det är fan omöjligt! Så typ efter 30 minuter så provade vi nykeln som hängde på en spik på väggen som vi hade fynderat på länge om det var rätt, och klart var det de! Så då äntligen fick vi dra oss hemmåt.

Hemma var det fest, men jag orkade ju såklart inte dricka, hade jag gjort det hade jag nog smnat rätt fort.
Så när dom gick härifrån vid 10 så tog jag först något att äta och sen gick jag och la mig, jag somnade väll vid 11 och blev väckt av telefonen vid 1, det var johan som stog utanför och ville komma in.

Det var ett jävligt roligt sätt att vakna på, för jag hade somat på något jäkla vänster så att min högerarm hade somnat, så när jag vaknade var det svårt att röra den. Först när jag vaknade så var jag inte säker på var ljudet komifrån, första stängde jag laptonen, men det var ju inte den, då fattade jag att den var mobilen, men jag var tvungen att tända lampan först och sen svarade jag i mobilen, fan det var inte lätt att göra med en arm som inte riktigt funkar.
Men det gick.


Sen ska jag iväg och jobba i affären också, hur ska jag orka det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0