すてき

Dagen har varit jättebra. Provet gick bra, tror jag.
2 jättebra lektioner med Conor, han pratade om uttal och gav mig som exempel och sa att mitt uttal har ändrats helt och hållet och att jag borde komma på honoms pronounciation lektion som bevis på att det faktiskt går att ändra, fan va kul det är att höra.

Och det var inte mycket mer att säga om det, jag kommer verkligen sakna honoms lektioner, men vem vet.. Vi kanske ses nån gång i framtiden, det vet man aldrig.

Något "roligt" hände vid middagsbordet idag, jag har pratat en del med Debbie om olika sakerr tex om att jag kommer komma tillbaka till London i höst för att hälsa på Andrea och att Yuki ska hälsa på en av våra vänner nu och hon frågade om det var en "puss vän" och när jag sa att det inte var det så sa hon att hon vart besviken.. haha fan va rolig hon e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0