..

Oi Fuckfaces!

Jag är tillbaka efter en liten break, breaken var inte mitt val, jag har varit hos pappa och inte använt mig av dator.

Vad har vi gjort då? Inte så mycket, umgåtts och lite bad, men va fan, mer behöver väll man inte göra när man är ledig?

Förresten, i Måndags sökte jag jobb på stopp 33 utanför ankarsrum och han ringde igåtkväll och jag fick'et! Fan va kul! Jag ska jobba varje fredag hela dagen, imorgon blir det första dagen som jag ska provjobba då först! Jag är pepp! Jag har tagit fram mina kockkläder.. Härligt..

Okej, vad mer? Jo, ikväll kommer min morbror hit, han bor i Göteborg så jag träffar honom inte så ofta, alltid roligt.


Har skrivit en hel del till mina polare på facebook, känns som jag inte har pratat med dom på en halv evighet, det var faktiskt Angel som skrev till mig först, fan va jag saknar honom, och alla andra med såklart, men jag pratar ju konstand med Yuki och Andrea, så det är lugnt. Jag har varket pratat eller skrivit med Nozomi på 3 veckor! Och det märks fan att jag saknar henne, jag hade en dröm om henne inatt, jag drömmde att jag träffade på henne i en mataffär, vet inte i vilket land det var, ett stort tecken på att jag måste prata med na!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0