Första dagen..

Idag var det första dagen på jobbet, jag va lite närvös men inte så farligt. Jag kom bra överens med alla tjejer, men kommer ju inte jobba med dom någe speciellt eftersom att jag kör när dom är lediga.
Men Örjan, chefen, sa att jag skulle få betalt idag trots att jag bara provjobbade, och dt var ju snällt.
Imorgon skulle jag jobba från 07:00 till 20:00 men Örjan sa att jag kunde börja vid 10 istället. Sen är det fest på kvällen, om jag orkar, verkar inte så, inte om jag är lika trött som idag.

Men när jag serverade tallrikar så brännde jag mig rätt rejält(?), har värsta brännblåsan, så jag får ta på bedövande hela tin. Men det är ju inte som att jag aldrig brännt mig förrut.
Så nu halvligger jag på mig säng, rätt trött, var ju ett tag sen jag jobbade i restaureng(?).. Skönt att vara tillbaka.
Så nu ska jag bara ta't lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0