Go' morgon

Snart dags att ta sig till jobbet, jag har bara sovit 3 timmar dock, men konstigt nog brukar jag vara piggar när jag sovit 3 timaar än när jag sovit 8 timmar. Jag somnade allafall runt 3 och typ kvart i 4 vaknade jag av att Effie skällde som fan för tidningen kom då.. Visst det tog inga tider att somna om men allafall.

Vad mer? Jo, Angel rigde mig på skype när jag vaknade också, han tyckte jag skulle somna om eftersom att jag lät så trött, men det går inte gärna, eller om jag inte skulle behöva sån tid för att göra mig i ordning skulle jag ju kunna sova längre, men icke sa nicke, jag behöver min tid.

Idag är det hela dage som gäller, och Örjan ringde precis så jag ska gå ner nu, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0