I'm back.

Jag är nu tillbaka i lilla Västervik. Jag hade ju bra sällskap på flygplatsen av Yuki & Ryoko, dom gick in innan mig och eftersom att det tog lite tid för mig  så vart det tydligen oroliga för mig, aww.
Allfall, pappa mötte mig i Nyköping på Skavsta. Sen åkte vi, vi tog en frukost på donken i Norrköping. Sen satte vi oss självklart i låång bilkö typ 2 km innan Söderköping som höll på igenom hela staden, tog typ 30 minuter minst!

Vi kom allafall fram till farmor tillslut. Stannade där över natten och igår åkte vi till stugan kom hem vid 8 ikväll och då drog jag och såg "eclipse" å bio.

Och det var en snabbredovisning av hemkomsten. PS. Jag var vaken i 41 timmar mellan fredan och lördag, trött som fan var jag.. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0