Jag pallar inte.

Jag vaknade för 15 minuter sedan, 06:20. Jäkla ungar som skriker och en jävla säng som knakar varje gång man rör på sig, jag har nämligen inte ens en säng utan en sån där ihopvikbar säng, vet fan inte vad dom heter just nu. Och den knakar så jag tror jag blir galen.

Men det gör inget längre för detta var ju min sista natt här, för ikväll runt 10 lokal tid så åker jag till flygplatsen, så om 24 timmar sitter jag på mitt flyg och är påväg hem! Fan va gött!

Så vad ska jag göra min sista dag i London? Ingenting, har 1 lektion i engelska och se ska jag träffa Yuki, vi kommer ju ses på flygplatsen med eftersom att han och Ryoko flyger till Rom samtidigt.

Jag kommer även få veta hur det gick på mitt prov idag, alla tänk C2! Eller åtminståde C1! Om jag får B2 blir jag galen, jag kan fan inte få B2, inte möjligt. Jag är så ycket bättre än B2.
Vi får se, håll tummarna.

Vad ska jag göra nu då? Jag måste vänta typ 1,5 timmar för att få duscha så.. Vad ska jag göra, läsa mina dagliga bloggar och sen får jag väll se en film eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0