Jahopp..

Nu har det ju nästan gått 4 dagar igen..

Det gör ju inte jättemycket för jag har igentligen inte gjort något speciellt. Örjan har varit lite fram och tillbaka när det gäller jobbet, han hade frågat förra veckan om jag kunde jobba på lördag, och självklart kunde jag det. Men i tisdags ringde han och frågade om jag kunde jobba på söndag istället, visst.. inga problem. Sen ringde han igår och frågade om jag kunde jobba lite extra idag, och igen inga problem.. Jag skulle ha haft en stor chatt på Skype med dollsen, men jag väljer faktiskt mitt jobb över mina vänner.
Sen frågade Örjan idag på vägen hem om jag ändå inte kunde jobba lite på lördag, men bara dagen då, självklart kan jag de.
De pengarna bara rullar in denna vecka, skönt blir det i slutet av månaden.

Vad har jag mer att säga? det blir utgång på lördag, vi får väll se hur länga jag är ute, börjar ju jobba halv 8 på söndag.

Jag glömde nästan säga att jag förstört min mobil totalt, eller igentligen är det inte mitt fel. Mobilen låg i väska tillsammans med en tub bedövade gel som jag har ifall jag skulle bränna mig på jobbet, och det hade visst gåll hål på den tuben, så min mobil vart dränkt i gelen, den funkar inte alls. Så får se om jag ska försöka få den lagad, men känns som att det kommer bli dyrt, kanske skaffar mig en ny istället, men då måste jag igga och betala på 2 abonnemang igen, vart ju precis av med det.
Få fan fyndera på det ordenkligt.
Om jag nu ska köpa en ny mobil så blir det en Sony Ericsson X10 Mini, http://butik.telenor.se/DefaultFullWidth.aspx?cId=TerminalView&catId=Terminal&pId=SonyEricsson%20X10%20Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0