Jobb

Jag har haft en bra dag på jobbet, jag jobbade med Lisa, vi kommer mycket bra överens, visst jag komer överens med alla.
Jag fick även skriva in mig i pärmen så allt är lagligt och så, fick även betalt för förra veckan, svart blev det. 100 kronor i timmen får jag, inte dåligt.

Jag har haft en lång konversation med Andrea om Nozomi för det mesta, inget som jag riktigt kan gå in på här.
Jag har känt på sistonde att jag tagit lite avstånd från alla min kompisar från EF, men jag beslutade mig då att försöa angårdna ett stort chatt med alla, så jag skrev ett meddelade på facebook, alla har inte svarat, Nozomi har inte svarat, jag vet inte vad det är med henne, hn är väll väldigt upptagen, vi får väll se om hon joinar eller inte. Alla andra är alla fall pappa på det, skönt att höra! Jag är även pepp! Fast jag vill ju verkligen ha med Nozomi, det är väll henne jag vill prata med mest av alla.. Vi får se hur det blir med det.

Imorgon blir det jobb hela dagen, halv 8 till någon gång efter 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0