So long London.

Jag kommer att sakna London, det kommer jag. Jag kommer sakna alla underbara tider jag haft här med mina vänner. Jag kommer sakna Conors lektioner. Jag kommer sakna att bo i storstad. Jag kommer sakna alla underbara människor. Jag kommer sakna atsmofären. Jag kommer sakna min värdfamilj, framför allt Daniel. Jag kommer sakna att kunna gå ut och festa varje dag. Jag kommer sakna att prata engelska varje dag. Jag kommer sakna tågen och tubes. Jag kommer sakna alla pubbar. Jag komer sakna att höra det brittiska uttalet. Jag kommer sakna Yuki som fortfarande är kvar. Jag kommer sanka att bli kallad hun och love utav alla människor, även dom man inte känner. Jag kommer sakna att vara speciell på grund av min hårfärg. Men det är bara småsaker. Jag kommer sakna allt!

Jag kommer ju komma tillbaka i höst för att hälsa på Andrea.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0