Test



http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a3


Jag gjorde detta test, och nästan alla stämde.

1. Skriv namnet på någon av motsatta könet.
- Andrea.
2. Vilken är din favoritfärg: röd, svart,blå, grön, gul?
- Svart.
3. Skriv den första bokstaven i ditt namn.
- J.
4. I vilken månad är du född?
- November.
5. Vilken färg föredrar du, svart eller vit?
- Svart.
6. Skriv namnet på en person av samma kön som du.
- Nozomi.
7. Vilket är ditt lyckonummer?
- 37.
8. Föredrar du Sydney eller Brisbane?
- Sydney.
9. Föredrar du en sjö eller havet?
- Havet.
10. Skriv en önskan (realistisk)
- Modefotograf i N.Y.

SVAR:

1. Du är förälskad i denna person.
- Inte sant, en nära kompis.
2. Svart = du är konservativ och aggressiv
- Kan jag inte påstå att jag är!
3. A-K - Du har en massa kärlek att ge i de förhållanden du får under ditt liv
- Helt klart sant!
4. Okt-Dec: Ditt kärleksliv blir tyvärr inte speciellt bra, men med tiden kommer du att finna din soul mate.
- Jag kan hålla med om det.
5. Svart: Ditt liv kommer att ta en ny vändning, men det kommer att vara till det bästa för dig och du kommer att vara glad över förändringen
- Låter bra de.
6. Denna person är din bäste vän.
- Sant.
7. Detta är hur många nära vänner du kommer att ha under ditt liv
- Det låter ju inte helt dumt det.
8. Sydney = Du föredrar äventyr
- Absolut sant.
9. Havet = Du är spontan och kan t o m lida för att göra andra tillfreds
- Sant.
10. Denna önskan kommer att gå i uppfyllelse
- Vad mer kan jag önska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0