1 år



1 år sedan jag tog studenten! Fan det känns som en halv evighet sedan, jag har fått så mycket erfarenhet, träffat så många nya vänner och mått så ortoligt bra. Men kan ändå inte känna lite ångest över att jag saknar min gymnasietid, klassen och säkerheten, men jag har fortfarande en säkerhet i EF, 2 månader till allafall, sen är det ut och vara osäker igen. Fan, längatar inte.

Tiden efter studenten har varit jättebra ändå, just för att jag valde att studera i London, det är nog fan det bästa jag gjort någonsin!






Så vad skrev jag för inlägg för ett år sedan? Jag skrev om alla fester vi hade, vi festade fan 3 veckor i sträck 2 veckor innan studenten och 1 vecka efter. Och jag minns att dagen efter så jobbade jag och jag skrev mycket om hur härlig men klass var, fan va jag saknar den klassen!



Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

svar: varsågod, så lite så ;)

2010-06-12 @ 23:04:58
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0