Brazil?

Matchen mellan Brasilien och Portugal var fan löjlig! Den var så tråkig. Inga mål, tilloch med komontatorn(?) sa att det var en besvikelse. Men visst, båda gick vidare. Fast jag såg även matchen mella Spanien och Chile, jag höll på Spanien och det var en väldigt bra match, Spanien vann! Yeeah!

Det är match mellan USA och Ghana ikväll, blir nog att se på den.

Nu ska jag allafall iväg till London, ska fotografera fingrarna av mig idag! Men jag åste in till skolan och få en påskrift på ett jäkla papper från Sensus! Jag måste bevisa att jag faktiskt har studerat detta år, men va fan! Vad skulle jag annars ha gjort? Gått hemma utan pengar och göra ingenting? Hur mycket fritid tror dom jag vill ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0