Bye.

Så vi drog en hel natt i London igår. Eftersom att Nozomi åkte iväg halv 6 imorse. Så jag kom hem vid 7 imorse, rätt jäkla trött var jag, men det var ju inte det värsta. Det värsta var att mitt tågkort går ut idag och får inte pengar förns på torsdag så det blir att skippa 2 dagar, och inte bara det.. Utan min adapter har gått sönder, den beslutade att sluta fungera igår. Kunde inte bli bättre, jag ska senare gå till elektronikaffären för att se om dom har en, om inte så är jag rätt körd. Men som tur är så har dom acer här med så just nu lånar jag Adams sladd.

Det var allafall en väldigt bra kväll, men jag skulle träffa Tomoko imorgon och nu kan jag inte det, hon åker ju hem på onsdag, skickade ett meddelande för att försöka träffa henne idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0