Dagen D är över..

Japp, klar med provet. Tog mig endast 20 min, borde inte gått så fort med testet var jäklig enkelt, för jag kunde ju såklart inte få ett C2.1 test inte heller ett C1.3 test så det fick bli ett C1.2 test, allderes för enkelt. Så jag vet inte än vad som kommer hända med min level, jag tror att dom kommer sätta mig i C1.3, vilket är leveln jag redan gjort en hel termin, lite surt.. Men eftersom att det förmodligen kommer vara för lätt så får jag försöka byta.

Annars så har jag umgåtts lite med Yuki och det var allt.. Jag fick faktiskt jäkligt god middag idag, det må vara en av de enklaste någonsin men jag älskar det; Tonfiskpasta med sallad och vitlöksbröd.. Gött!


Nä, har inte mer att säga, nu ska jag se på Project Runway season 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0