私の日は良いされている。

Ja, som det står i rubriken, min dag har varit bra. Jag hade dubbel lektion med Conor, älskart. Sen i-Lab, blää.
Sen satt jag i kafeterian hela dan och gjorde ingenting.
Imorse spöregnade det här och jag kunde inte hitta mitt paraply, + att jag hade kort klänning. Tur att det bara är 5 minuter till tågstation. Men några efter en timma var det strålande solsken! och väldigt svettigt.
Jag har nu vägt allt mitt baggage och kollat olika shipping-sidor, men det visar sig vara billigare att betala övervikt. Så det är vad jag får göra.

Jag har även pratat med pappa om att hämta mig vid skavsta på lördag morgon. Allt är klart. Packat och klart, fan va sugen jag blev på att spela Backpacker nu, måste fan laddas ner! Jag brukade spela det hela tiden när jag var mindre, det är ju inte bara kul utan också jättebra för att lära sig saker om alla länder här i världen.

Och idag saknar jag alla mina polare härifrån, jag har inte pratat med nån av dom på 2 dagar, jag blir ju lite rastlös om jag inte pratar med dom. Men men, på torsdag kommer Yuki hem, och han och Ryoko åker ju till flygplatsen samtidigt som jag.. Skönt att inte vara ensam så länge, uttråkad vill man ju inte vara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0