それは彼らの仕事だ。

Så.. Det gick inte installera Backpacker 3. Det ska gå men jag kan tydligen inte, eller kan kan jag.. Men jag orkar inte lägga ner energi på det just nu.

Det var ju tänkt att jag skulle gå en dag på Hultan nästa vecka, men igår fick jag reda på att Husfredsfestivalen går i konkurs.. Fan va tråkigt, sveriges bäsa festival om du frågar mig. Det skulle vara det 25:e året i år, 25-års jubeleum och allt, Hultsfred X
Men vad ska man göra åt saken lixom.

Jag vet fan inte vad jag ska göra! Jag orkar inte med denna dag! Och klockan är fan bara halv 11! Jag har fan ingen enegi för något. Jag hatar denna dag. Och imorgonbitti har jag mitt sista prov. Det ska nog inte bli några större problem, eeler det är vad alla mina polare tror, men dom har typ fått för sig att jag är felfri när det kommer engelska.. Visst jag är bra och visst, jag kanske är en aning bättre på engelska än dom men jag är inte felfri och jag känner mig inte ens som att jag är bättre än dom.
Okej, jag har fått sagt att jag är en av dom bättre att tala engelska men va fan. Det är absolut jättekul att folk tycker det men det sätter ju bara en ännu större press på mig. Jag hoppas bara mitt slutgiltiga betyg bli C1.

Vi får väll se hur det blir, jag kan inte fatta att jag bara har 2 dagar kvar innan jag åker, det är fan sjukt! Det är skönt också, jag pallar inte mer ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0