Football and I am so ready to get out of here.

Idag vaknade jag straxt innan 9, märkte ju igår att det inte fanns någon frukost så det fanns det ju inte idag heller. Vid 10 åkte jag till Bexletheath för att kolla runt lite för sista gången.

Sen kommer jag hem, kollar igenom min packning ännu en gång, fan va fullt det är.. Det är ett under om jag får ner allt.
Sen Fotboll, England vs. Germany, Tyskland vann 1-4. Inge bra de där.

Till middag fick jag världens minsta sallad, den var inte ens en hand full, men vad är detta? Och sen öl till fotbollen, inge bra det heller. Det får mig bara att känna att jag verkligen vill hem, Jag vill gå tillbaka till mina vanliga rutiner, jag vill unna göra egen mat, jag vill kunna vara på andra ställen i ett hus en i ett litet rum.

Så skönt att jag åker hem tidigare. Sista veckan börjar snart, och tur som jag hade så fick jag Conor sista veckan! *Fan, va skönt.

Men jag håller på och grubbla lite över resan hem. Jag har ju 3 väskor så jag måste ta en taxi, sönt att inte behöva springa över hela London. Men de där med incheckning på baggage, inte helt lätt. Så fort jag har all packning i ordning så ska jag se vad som kan göras.


Igår gick jag runt hela London, eller inte hela, men den delen som är interesant. Håller på att redigera dom, kommer senare.

NU: Fotboll! Argentina vs. Mexico!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0