Happy :D

Dagen har varit asabra! "Puss på Dagen" som Kim brukar säga. Den har bara varit så bra att det nästan får mig att vilja stanna, men eftersom att det inte kommer ge mig något annat än glädje så får det va. Anledningen till att den varit så bra är att jag har haft Conor, jag fattar inte hur en lärare kan få mig att må så bra?


Han sa idag att mitt uttal verkligen har utvecklats, har hört det flera gånger men det är alltid kul att höra, väldigt brittiskt sa han med, och han sa att det var väldigt skönt att ha mig tillbaka, älskar att höra det från honom eftersom att han är min favoritlärare. Men jag kan inte stanna bara för att jag gillar honoms klass, det är inte ens i min level.
Men jag kommer njuta varje minut denna vecka. För på lördag morgon åker jag hem igen.

Och jag träffade faktisk 2 sveskar i min Vocab class idag, jag har inte träffat så många förrut, konstigt.


Har inget mer att säga, nu ska jag logga in på skype och se om något intressant är inne, förmodligen är det lite för tidigt för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0