Here I am

Nu sitter jag här igen, orkade inte blogga igår för jag var dödens trött efter skolan, kan knappt fatta att jag ens gick dit.
Jag prataded med dom på Academic office och försökte byta level men det fanns ingen som hade plats, men dom sa åt mig att göra plceringingstestet denna vecka så jag kan placeras om.. Hoppas jag kommer rätt denna gång.

Jag var ju lite småsur, men jag pratade med Conor om det och han sa att om det var för lätt så skulle jag bara prata med läraren och byta. Så imorgon gör jag testet. Men jag fick ju Thea som lärare, har hört massa dumt om henne men jag gillar henne faktiskt, förhoppningsvis får jag Conor nästa vecka :D Men det skulle inte göra mig något om jag fick Andreas eftersom att jag är lite sugen på att ha honom som lärare.

Vad mer, jo jag bad Thea byta tillbaka mig till Communication eftersom att dom bara flyttade mig till Writing av någon anledning, hade det idah btw, inge kul alls, det var allderes för lätt för mig så jag skippade andra lektionen, så jag åkte hem och pratde lite med Debbie och sen ringde jag Yuki och vi har pratat i lite mer än en timma nu, men har skulle äta och jag ska iväg och shoppa och handla.



Måste även berätta att jag gick ut från Media & Art idag, jag har min lilla cermoni med Francis vid sofforna på första våningen, tihi. Han tackade mig ännu en gång för allt jobb jag gjort. Och jag fick C2 ni.. Inte illa.. men det är ju så det ska va! Han skrev även lite saker på pappret, han sa att jag inte skulle ta något perspnligt innan jag läste det och när han sa det så vart jag lite rädd att det skulle stå massa dåliga saker om mig, men det stog inte någon dåligt så jag vet inte vad han menade med det. Så här står det;

Jenny has a good ethic and has had a positive attitude throughout the course. She was organised and confident with the role set for her in the magazine project. She quickly developed from a writer to take on more responsibility and eventually art-directed the entire magazine. She pulled the magazine together in the final stages of production and dedicated time outside of class to complete it.


During the Media & Culture lesson, Jenny contributed well to discussions. Her written and spoken English have continued to develop and she has become more confident when expressing ideas and points of view.

Jenny enjoys reading and blogging, so in the future, I'd like her to develop additional  web skills and combine them with her writing and design skills in order to push her potential further.




Och vad var det där som jag inte skulle ta personlisgt, klart jag gör! Och vem vet? Jag kanske kommer studera något med webb, vi får se.

Aja, det var väll det. Nu ska jag till Bexleyheath för att shoppa och sen till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0