I'm sitting here again.

I skolan. Om 1 timma har jag i-Lab. Jag ska gå till alla lektioner denna vecka, eller allafall dom innan testet. När jag kom hit idag så gick jag direkt till receptionen för att fråga om provet och när jag kunde få betygen, Thea hade sagt att provet var på onsdag men killen i receptionen sa att provet var på tisdag eller torsdag. Va fan? Vilket är det? Jag måste prata med Conor och fråga när det faktiskt är.

Jag väntar i princip bara att dagarna ska gå här. 3 dagar, eller 4 kanske. Vet inte än hur det blir. Blir nog bäst på Lördag morgon men vet inte om någon kan hämta mig då. Får nog ringa pappa och fråga om han kan hämta mig på Lördag.

Är sugen på att göra en ny bloggdesign, har så många bra bilder på mina kära vänner härifrån så jag måste nog gra något med det.

Jag har ju varit orolig dom senaste dagarna, men idag har allt de gått över, ska nog inte bli några problem.

Okej, vad ska jag göra nu? Vet ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0