Nozomi's sista dag!

Idag åker Nozomi hem, det känns lite jobbig visst.. men va fan, jag kommer ju att träffa henne igen, nästa år förhoppningsvis.
Så nu väntar jag bara på att Yuki ska ringa så jag vet när och var vi ska träffas.. Vi får väll se hur mycket jag gråter, jag hoppas bara inte det blir lika mycket som när Andrea och Lorenzo åkte hem, det var fan sjukt!

Men chansen är att det blir värre än när dom åkte hem, för Nozomi och Tomoko är mina bästa kompisar så det kan inte vara ett torrt slut, Tomoko åker hem på onsdag.. Fan vad det ska vara jobbigt, men jag har ju fortfarande Yuki här, fast jag kommer nog inte se honom så mycket den sista månaden, för han ska iväg till Amsterdam och Rom och träffa Stephanie, Andrea och Lorenzo. Avis? Ja, absolut!

Men det kommer nog inte vara så farligt att vara ifrån dom, vi har ju Skype. För jag vet när Andrea och Lorenzo åkte hem trodde jag ju som sagt att vi skulle tappa kontakten och så, men vi pratar hela tiden, och det är nästan som om dom fortfarande vore här.. Fast det kommer ju bli svårt med Japanerna, Japan är ju +7 timmar.


Bild från Hampsted Heath.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0