Onsdag 26/5-10

Onsdag:

Vad gjorde jag i onsdags? Jo, först hade jag och Nozomi Communication Class, som vanigt pratar jag allt för mycket. Sen så i tisdags hade Dominic frågat mig och Nozomi om vi ville vara med i en intervju om EF’s nya hemsida och vi skulle då få £25, såklart ställde vi upp.

Så först skulle intervjun vara vid 1 så runt halvett gick jag till Activitys office för att köpa en biljett till The gradation party på torsdag och da sa Dominic att intervjun hade blivit flyttad till halv 4, så under tiden åkte vi till Covent Garden för att jag var tvungen att köpa ett plakat till min stora panorama till konst utställningen. Straxt innan halv 4 gick vi till Activitys Office och då sa Dominic att intervjun hade blivit flyttad igen till kvart i 4, visst inga problem. Så vi gick till intervjun och det var inga problem, den nya sidan var jättehäftig, massa coola effekter, jag önskar den sidan hade funnits innan jag åkte.

Så efteråt fick vi varsitt mastercard med £25 på, fan va gött! Nozomi har använt sina, jag har inte gjort det än.

Efter skolan hade jag tänkt gå med Andrea och Lorenzo till pubben som vanligt men Nozomi sa att hon skulle iväg och träffa Stephanie på en annan pubb men lite folk och hon undrade om jag kunde följa med, jag ställer såklart alltid upp när Nozomi ber mig om något. Et vart en rolig kväll fick lite nya kompisar så kul kul.

Blev lite dragen, blev bjuden på skumpa och drack cider och allt sådant. Så efteråt ringde vi Yuki för att se om dom var kvar, men de hade åkt hem. Så vi åkte hem också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0