Studentfirande och skada

Igår åkte vi till Norrköping förr att fira Nikki som tog studenten, Grattis till henne!

Det var väldigt kul och hennes betyg var asbra! Det var en del att dricka, rätt mycket faktiskt, men blev inte full så det är lugnt.
Jag föjlde med henne ut sedan, fick träffa några av hennes vänner som var väldigt trevliga! Nikki brukar gå till en klubb som heter Hugo men det var en sån jäkla kö, så vi gick till Otten istället som ligger brevid, Nikki var inte jätteglad över det men va fan. Så vi stog i kö i en halv evighet, och vi fick reda på att inträdet var rätt dyrt, 160 spänn! men men..  Så äre ibland.



Och när vi stog vid baren på Otten så vare någon jävel som kastade en flaska på mitt ben, inget mer med det.. Men efter ett tag så kände jag att det sved lite så kag kollade ner, och det blödde som fan! Jag vart ju lite sur, och Nikki med om man säger så! Så hon gick fram till baren och skulle fråga om en servett, det var ju möjligt för ingen jävel brydde sig.. Men tillslut så fick vi en allfall, vi satte oss ner och det tog ett bra tag innan det slutade blöda. Men vi gick och dansade och hade kul allafall.




Sen frammåt 3 gick vi hemmåt, vi var hemma drygt halv 4 och jag somnade väll vid halv 5, vaknade typ 8 och lite bakis var jag. Patrik skulle ju tatuera mig också, och det är ju klart jag gör det, finns ju inget bättre man kan göra och asnöjd är jag. Sen gick vi på stan lite och sen drog vi en kebabtallrik. Efter det åkte vi hem, jag sov fan hela vägen var så trött.

Men nu sitter jag hät och har kännt att jag måste blogga men inte orkat, fast det fick bli det nu. Väntar på att Andrea ska logga in på skype så jag kan snacka lite med honom. Imorgon blir det förodligen att åka och hälsa på folk i Gunnebo.



Den är inte helt klar, när jag kommer tillbaka i Augusti ska jag lägga lite skugga utanför så att det ser ut som den svävar typ. Jag kan ju inte påstå att det var lätt att ta ett bra kort på den själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0