Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma igen..

Natten var lite jobbig måste jag säga, Jag gick hemifrån igår vid typ 10:45.
Jag tog tåget till Charing Cross och sen en tube till Victoria och när jag skulle gå ut från Victoria märkte jag att jag hade tappat min plånbok, jäkla skit.. Visst det var bara tågbiljeen och tubebiljetten och 2 pence där i en allafall.

Och man behöver sin biljett för att komma ut, men som tur vad så var en öppen så jag kunde gå ut..


Sen gick jag och skulle hitta Victoria coach station, det var inga problem att hitta staionen, jag var typ 1 timma tidig.. Tur det för jag hitade aldrig hållplatsen, beskrivningen var skit! Jag var inte den enda, jag träffade ett par som ine heller hittade.. Vi sprang runt över allt!

Och vår coach gick 01:02 och vi missade den med nån minut.. Så vi väntade på nästa.. Jag var hur nervös som helst, var helt säker på att jag inte skulle få åka med.. Men när coachen väl kom så sa inte han ett dugg.. Så allt gick bra

Jag läste lite på bussen, Min bror sa att jag skulle läsa Twilight böckerna, så jag köpte den första. Jag sov typ 40 minuter på bussen.

Vi kom fram till flygplatsen vid 3 och jag satt mig på golvet och läste lite till.. Och runt 5 gick jag till gaten, eller jag fick sitta och vänt hur länge som helst innan dom skrev vilken gate det var.. Jag var hur trött som helst! Alla andra kollade på mig som om jag var full.. Det vara jag inte.. bara jävligt trött..

Jag kom allfall på planet och nästan så fort jag satte mig ner så somnade jag, vaknade några gånger och sen somnade igen.. Så jag sov typ 2 timar på planet.

Min lillebror och min mamma hämtade mig, min bror sa direkt att min dialekt var konstig.. Men det är väll inte så underligt? Jag har inte pratat svenska på 2,5 månader.. Men nu är dialekten tillbaka som vanligt tror jag.. Det är faktiskt väldigt ansträngade att prata svenska nu.. Konstigt men sant..

På vägen hem hälsade vi på Sussie och Nikki.. Kul att träffa dom..

Sen när vi åkte hem så passade jag på att sova lite till för jag ska ju ut ikväll.. Vi får se hur det går..

Nu är jag allafall hemma och tar det lugnt! Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0