Bio

Igår så var det en lugn dag, Framåt 6 frågade mamma om jag ville gå på bio.. Ja visst.. Vilen film? Remember me..
Okej, men när vi kom dit så såg jag att Shutter Island gick samtidigt, Så jag tyckte vi kunde se den istället.

Och det var asbra! Men som valigt vid sånna filmer så satt jag hela tiden och försökte lista ut problemet.. Det slutade ju inte som jag trodde.. Eler jag är inte helt säker på att slutet var hela sanningen.. Svårt.

Aja, Ikväll blir det att dricka lite men Jessica.. Lite spel med skulle jag tro..

Jag har haft världens kostigaste dröm inatt, 3 gånger. Det handlarde om min närvaro i skolan.. Jag är jävlig oroligt över den på grund av att jag inte kunde gå sista veckan, jag drömde att den låg på 22% vilket är omöjligt! Man måste ha 80% för att få sitt diplom.

Och dagarna går snabbt, det är snart dags att åka tillbaka.. Jag vill inte samtidigt som jag vill.. Jag saknar mina kompisar i London och jag kommer sakna mina kompisar och min familj här.. Jobbigt det där med blandade känsor.



Det är något allvarligt fel på blogg.se .. Jag har förskt posta detta inlägg sen 9 imorse. Och nu klockan 11:57 så postas det äntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0