..

Dagen börjde inte den bästa, Jag gick till automaten för jag behövde ta ut £20 så jag hade råd till en ny biljett..
Men det var nått jäkla fel på automaten! För när jag var klar så åt den mit kort! Och inga pengr fick jag.. Lite sur om man säger så..

Så jag ska gå till banken snart och försöka ta tillbaka mitt kort och få ut pengar.. Så det blev att missa dagens 2 första lektioner.. Inte mig emot, gillar inte läraren..


Jag gjorde även en ny header, jag var nöjd med den förra men eftersom att jag inte lyckades få bort sidorna på headern så beslutde jag mig att förbättra den lite..


Kommentarer
Postat av: matilda

Absolut ^^

2010-03-10 @ 17:31:57
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0