Gårdagen..

Det var jävligt kul i Kalmar! Först hämtade vi Tommy och sen åkte vi till Baronen.
Klockan var nästan 2 och det var då jag hade tid på The Body Shop,
Så jag satte mig i stolen och mamma gick runt i köpcentrumet.
Jag fick väldigt många komplimanger av make-up artisten över min fina hår och min porslinshud..

Vi gjorde en vardags make-up.. Jag fick väldigt många bra tips faktiskt! Så jag tyckte värkligen det var värd det!
Här är resultatet:

Klicka för större

Hon använde först ansiktsvatten och sen en gelé runt näsa och kinder. Sen blev det foundation och rouge. Jag älskade foundationen, jag har aldrig hittat en foundation som är så bra på mig. Sen blev det ögonskuggor och mascara och sen ögonbrynspenna och läppglans och hon slutade med en spray som skulle göra att allt satt längre.

Jag köpte en ansiktsmask gjort utav tång som skulle vara bra.

Efter det gick vi och shopppade lite, ävan att vi igentligen inte hade råd.. MEn vi gick till New Yorker och köte skor..
Sen var det Lagerhaus och sen IKEA, jag köpte en datorplatta och doftljus.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Mjoo de förstår jag. Händer till helgen annars? Kram

2010-03-18 @ 22:06:52
URL: http://mellansplace.blogg.se/
Postat av: emma

åh, new yorker

2010-03-20 @ 16:26:08
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0