Haters!

Idag hade Media & Art studenterna en exhibition, eller på sveska utställning, med allt vi gjort denna termin. Men såklart kunde jag inte vara med p.g.a. mitt bankproblem.. Jag hade jättegärna visat upp min konst.. men när saker skiter sig så gör dom!

Och personalen på EF var ju där och tog kort på allt och la upp bilder på facebook, kollade precis in det, men dom jävlarna la bara upp bilder från elever i termin 2! Dom är jävla haters!
Varför la dom inte upp något från termin 1?! okej, jag är inte jättesur för jag var ju inte där, om jag hade varit där hade jag lackat.. Dom har tur at jag inte var där!

Allfall, idag har jag tagit det lugnt, städat lite, packat och sovit.. Jag har även hjälp Debbie och diskat..

Jag fick även nästan en hjärtatack! Jag dubbelkollade min coachbiljett, för första gången jag beställde så skrev jag in fel dag, jag dubbelkollade när jag köpte den men ville gör det nu me.. Och jag var 100% på att jag klickade på det försa mailet, en det stog 14:de istället 13:de.. Jag blev smått panikslagen.. Var tvungen at dubbelkolla så jag gick tillbaka till inkogen, man bara för det så började internet och lagga, så jag tog det lugnt och startade om internet och såg att jag bara klickat på fel mail.

Så allt är bra! Jag är så pepp på att komma hem..
Jag kommer ju vara på flygplatsen några timmar men jag köpte Twilight-boken i måndags som jag ska börja läsa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0