I'm back!

Äntligen är jag tillbaka med bloggningen. Jag har helt enkelt inte orkat blogga något denna vecka. Men jag får väl uppdatera lite nu.

Måndag:

Jag spenderade natten på flygplatsen; så inte jätte mycket sömn. Jag hade bestämt mig för att åka hem och sova men istället gick jag till skolan, med min 18 kg tunga resväska. Och jag får reda på att jag har avancerad fotografi med Victoria.. Inte jättekul, man jag håller ut. Och nu när jag inte har general english längre så börjar jag med SPIN, och där så fick tydligen inte MEART studenterna välja utan dom valde åt oss; Film & Art History. Jag ville inte ha det så jag bytte till pronunciation & vocab. Sen har jag en ny lektion som heter Media & culture, med en ny lärare. Han är bra och lektionen är rolig, vi ska göra en tidning där. Intresant. Annars var det inte mer att säga om dagen, när jag kom hem var det 3 ungar som flög på mig. Och min hand gjorde jävligt ont efter att ha släpat på resväska hela dan.


Tisdag:

Det hände inte så mycket på tisdag, vi hade bara 1 lektion, tror jag.. Minnet är ju som det är.


Onsdag:

SPIN!
Dom gav mig vocab i level B2 och min engelska level är C2, vilket är en enorm skillnad, men jag sa att jag skulle prova och det gjorde jag. Läraren i vocab sa att jag var bättre på engelska än vad han var. Så jag bytte till Communication, som börjar nästa vecka. I pronunciation så ville jag väldigt gärna på Conor som lärare men med min jäkla otur så fick jag inte honom. MEn läraren jag fick är bra, inte lika bra som conor men bra. Och det är en svensk kille i den klassen. Första gången jag har lektion med en svensk.


Torsdag:

Vi började med våran första Journalism lektion, tyvärr är läraren världens tråkigaste människa! Och vi fick bara läsa i 3 timmar.. Sen hade vi Media & Kultur, och vi började prata om våran tidning som kommer heta Underground. Inte så originellt kanske men allafall. Jag ska skriva om Mode och lite annat.. Detta är ett litet problem för mig eftersom att jag inte är en journalist! Jag är fotograf, Men Naiara tycker jag är bra på att skriva och om hon säger det så är det väll sant för hon har typ jobbat med det, men grejen är att jag skriver bloggar, inte artiklar!


Fredag:

Igår hände inte mycket, jag hade en del serier att se som jag missat och vi hade inte lektioner förens 3:40 - Scriptwriting. Jag vill inte skriva nått jäkla manus! Jag skriver inte! Jag fotograferar!


Lördag:

Idag har jag inte gjort så mycket sen ska jag iväg till London och träffa Tomoko, Angel, Stephaine och Subaru, vi ska se Alice 3D och efter det ska vi till pubben. Pepp!


Söndag:
Imogron ska jag till London för att fotografera och shoppa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0