Jag ska straxt iväg..

..till kalmar.
Jag ska på Make-up rådgivning..  Kul att höra va de säger..

Sen ska jag träffa min bror med som bor där. Och vi ska även på IKEA.

Igår gjorde jag inte så mycket, jag var hos tandregleringen och sen umgicks jag med familjen..
På tandregleringen sa de att näsa gång får jag ta bort tandställningen! :D Fan va skönt!! Ska bli skönt att bi av med den.. Visst, om jag inte hade åkt till London så skulle den redan vara av.. Men jag kunde ju gärna inte stanna här bara för att gå till tandregeringen..

Nej, nu är det dags att dra.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Aha okeje :) är det skoj då? kram

2010-03-17 @ 18:48:54
URL: http://mellansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0