Jaret @school




Just nu sitter jag, Tomoko och Qu in the student lounge.. Vi nördar med laptoparna..

Vi sitter och pratar lite om resan till Sverige i juni, jag drar nämligen med mig Tomoko då..

Denna vecka är också sista veckan vi har general english, eftersom att vi går media & art så ska vi ha engelska med nån av de lärarna..
Jag tror det kommer bli ett problem, eftersom att dom andra i klassen har alla lägre nivå på deras engelska och jag ligger nu på Upper advanced english.. så vi får se.. Jag har en känsla av att jag kommer att hata mina framtida engelska lektioner..

Om en halvtimma så ska jag allafall få ha engelska med folk på samma nivå, jag får nuta av det medens jag kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0