Kortare Kurs

Jag har fattat beslutet att förkorta min kurs, dels för att jag måste och dels för att jag vill.

Jag gick in på banken och såg att imorgon får jag in pengar till kursen, 47 000. Men jag ska betala 52 000. Så jag ringde mamma och vi pratade om det och hon sa att det fanns inget som kunde göras.
Så jag kom med förslaget att förkorta min kurs. För jag känner att jag skulle vilja komma hem snart.

Visst, jag älska London och jag har fortfarande inte gjort allt jag vill. Men det är något jag kommer hinna med på 3 månader, 3 månader är längre än va man tror, Det är inte många mer saker jag vill göra i London,
jag vill:
- Gå på Madame Tussaud.
- Gå på London Dungeon.
- Gå på London Bridge Experience.
- Gå på Terror.
- Åka The London Eye.
- Åka till Camden Town.
- Åka till Brick Lane.
- Gå på London Zoo
- Gå på London Aquarium
- Gå till The Tropical Forest

Det är dom sakerna jag vill och måste göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0