Måndag 29/3-10

Måndag. Igår. Skit. Igår var dagen helt jäkla skit, eller den började bra. Jag hade först avancerad fotografi, jag gjorde klart en väldigt stor panorama. Sen hade vi rast och jag och Tomoko bestämde oss då för att gå och se Wicked nästa vecka för det var som erbjudande. Jag visste att jag hade råd men ändå ville jag kolla mina pengar, så vid lunch kollade jag. Och det visade sig att något autogiro hade tagit £30. Och det var inget jag hade väntat, så nu hade jag inte ens råd med månadens tågbiljett. Så jag ringde mamma och fick världens utskällning om att jag måste ha koll på mina pengar och inte slösa dom. Ursäkta?! Jag har koll på mina pengar! Det här var inte mitt fel! Jag hade räknat på mina pengar, det fanns till tågbiljetten plus £20 till! Jag vet ännu inte vad som har tagit pengarna jag måste få hit min kortläsare så jag kan se. Så igår kväll var jag en aning deprimerad och gjorde nått jag inte borde ha gjort - det var inget dumt men det gjorde ju inte saken bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0