Sista inlägget i Sverige

Detta bir nog det sista inlägget innan jag åker tillbaka till London ..
Jag har blandade känslor när det gäller att dra igen.. Jag vill inte åka men samtidigt vill jag.. Jag har saknat min polare här och min familj.. Men när jag varit här så har jag saknat min polare i London.. Så blandade känslor va det..

I fredags var det jävligt kul med Jessica, ska även va med henne ett litet tag idag.
Igår träffade jag min familj.. Jag fick även 600 kronor av farmor och 500 av min faster.. Och jag är en sån person som har väldigt svårt att ta pengar från folk, speciellt min familj.. Jag skulle aldrig be om pengar .. Så jag blir lite rörd när dom ger mig pengar.. Men även min farbror och andra faster som har det väldigt svårt med pengar har sagt att om det blir krisigt så kan jag bara be dom.. Det gör mig otroligt rörd..

Så.. det var nu allt för idag. Jag skriver nog imorgon kväll.. efter skolan.. Jag skrev ju att jag inte kunde gå sista veckan i skolan, så jag har inte nästa veckas timetable. Så jag har ingen aning om när jag börjar eller något.

Kommentarer
Postat av: emma.

God morgon! Jag kikar in och hoppas att du får en bra Måndag. Kram Emma

2010-03-22 @ 08:36:06
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0