Tillbaka.

Nu är blogg.se tillbaka som vanligt.
Ska fixa förra inlägget med så det går att läsa.

Igår hade vi jävligt kul, först gick vi på bio, Alice, den var helt okej - inte den bästa Burton.
Efter det gick vi till Pizza Hut och åt middag, min första gång där.. det var rätt schysst faktiskt.

Efter det skulle vi försöka hitta en pubb som Angel fick komma in på, han är bara 17. Vi letade ett tag med efter bara ca 30 min så beslutade Angel & Stephanie sig för att dra hemmåt.
Så resten av oss hittade tillslut en bra bar som inte var helt full. Vi satt där ett tag. Runt 21:30 begav vi oss hemmåt.

Jag var hemma efter 11 nån gång. Och hade skitont i fötterna!



Idag hade jag bestämt mig för att dra till Oxford Street och shoppa, Tomoko ville hänga på, så vi drog oss först till Primart. Asbra ställe! Kommer gå dit igen!
Sen gick vi till KFC för att äta lunch, min första gång där - mycket bra.
Efter lunchen gick vi till Hydes Park för att ta lite bilder, sen ville vi till Fopp - en affär som ligger vid Covent Garden nån stans. Men vi tog 2 olika bussar som skulle ta oss dit men de åkte aldrig dit av nån konstig anledning, så vi gav upp och beslutade oss att åka hem i stället.


Vi träffade även Lady Gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0