Ahh..

Nu mår jag mycket bättre, kommit hem från Bexleyheath. Blev lite oväntat shopping, inget stort.

Jag skulle till Snappy Snaps för att ta ut kort, men dom hade stängt idag, får åka imorgon, kanske. Får se.

Men jag gick till Primark;



En väska som är bra att ha när man går ut, liten och med axelband.

Ny plånbok, eftersom att jag tappade min någonstans vid Charing Cross i mars.

Skor, mina favoriter håller på att falla ihop så att säga.

Och jag gick även till Morrisons för att handla flingor och på cägen hem när jag gick in på en gata så satt en räv på en tomt. Han såg jättedålig ut, dålig färg, spinkig och väldigt rädd. Jag var lite ledsen att se honom, jag tänkte fan om jag bara haft en kamera.. Visst jag, det har jag.. Så jag lyckdes ta 1 bild, sen sprang han iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0