Dagen



Dagen ar varit jättebra.. Även att jag bara sov 3 timmar, men jag behöver ju inte mer än så.

Communication var inte så roligt denna vecka, var inte så mycket diskutioen utan bara några åsikter ibland, men Nozomi var ju där så allt var bra allafall.

Sen skulle jag ha Vocab, men det var ingen i klassrumet så jag gick tillbaka till Nozomi.. Vi satt där och pratade hur länge som helst, tillslut kom alla andra dit med; Yuki, Stephanie och Bette, och Angel var där ett tag.
Angel sa att han ville ha min hjärna för att jag kunde så många ord. hihi., alltid kul att höra med tanke på att jag inte brukar vara den som folk är avundsjuka på, men här e jag det.

Blev lite fotografier, men jag gillar dom inte så mycket eftersom att jag harat att ta kort inomhus för att ljuset blir så dåligt.

Jag tror inte jag bör säga allt vi pratat om, blir nog inge bra då.. Det stanna mellan oss.

Jag fick reda på en konstig sak som Asiaterna gör, eller kvinnorna.. Dom rakar armarna! Va fan, sjukt.. Inte mycket mer än så, vi andra tyckte det var jättekonstigt.

Och jag går inte till Journalism class imorgon, åker nog in till Bexleyheath istller och shoppar.. Vi få se. Anledningen till att jag skipar är att Mark kommer varfa väldigt sur på mig då jag beslutat mig att bli rebell och skita i vad han säger om min artikel utan att jag kommer skriva den som jag vill.

Det var allt jag har att skriva just nu, nu ska jag sätta mig med Prison Break Season 3, vi får väll hoppas att jag kan sova inätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0