Fasen, ジ

Dagen har varit asbra! Från början var det tänkt att jag skulle åka in tidigare för att skriva min artikel men blev inte så.
På media & culture så pratade vi om tidningen och att den måste börja bli klar, jag känner verkligen pressen.. Men vi pratade om det och det ska väll gå.

Men andra media & culture lektionen så kollade vi på film om brittisk kultur och sa Francis att vi inte behövde bry oss så mycket så jag satt typ på facebook och sånt.

Sen var det rast och efter det dags för fotografi.. Men kände verkligen inte för det, så jag satt med Nozomo, Subaru och Yuki.. Vi hade jävligt kul! Jag och Nozomi var lika larviga som vanligt, men kul är det. Yuki kom på att jag är jäkligt kittlig och tillslut kom jag fram till att han också var lite kittlig.. Och jag lärde Yuki "Shot leken" Ni vet.. Det när man nyper från knät och upp på låret för att se ur mång shots man kan ta. 

Så höll vi på i typ 2 timmar.

Sen blev vi utkörda av städtanten, som vanligt. Sen begav vi oss hemmåt.

Och nästa vecka är det en 3-dagars födelsedags helg typ, det är 3 personer som fyller år efter varann, så vi planerar att ha a flatparty, kul som fan.. Har inte varit på bågot flatparty än.

Det var väll mest det som hände.. Pratade med Pappa i telefon och ordnade lite inför sverige resan, ska ta med tjejerna ut på sjön, är rätt säker på att dom aldrig varit i sån miljö.. Det är ju grym stor skillnad på Japan och Sverige.

Och Nozomi tjatar om att jag måste till Japa, och det ska jag en dag.. Vet bara inte när.. Men dit ska jag. Vårat lilla "gäng" har ju beslutat oss för att hålla kontakten och besöka varandras länder, först sverige.. Får se vilket det blir nästa gång.




Det är väldigt vanligt för mig att nån elev kommer upp och snackar med mig, nån som jag inte har nån aning om vem det är.. Jag har då träffat personen 1 gång, och jag kan aldrig innar det personen, men dom minns alltid mig. Fast det beror ju på att mitt utseende är så unikt, mitt blonda hår och min ögon är inte något som flyter in i mängden så att säga.

Men jag säger aldrig att jag inte minns personen, dom kommer oftast fram och säger hej och så.. och efter dom gått så blir det - Who the fuck was that?
Det händer mig hela tiden, minst en gång i veckan.


Inget vanligt utseende i London

Det är många som brukar se mig i ögonen för att se va jag har för färg och dom fråar alltid vad jag har för ögonfärg, och jag vet aldrig vad jag ska svara, för jag inte inte riktigt vad det är för färg. Blå-Grön-Grå typ.. Inte jättevanligt det heller.


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Thnx sockertopp! jag mår shiiitbra, snart helg ;D Hur mår du?

2010-05-06 @ 16:57:38
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0