Hamphstead Heath? No..

Idag skulle vi till Hampstead Heath igen, men först så ville Angel till nån bilshow eller något vid St James Park.. Men det var rätt tråkigt, vi tjejer ville vidare till parken och spela fotboll, så vi åkte tillbaka till Waterloo för att handla lunch på Sainsbury's sen gick vi till busshållsplatsen, väntade där hur länge som helst.. Tillslut orkade vi inte vänta mer och kom fram till att bussen inte kommer att komma. Så vi tog tåget till Charing Cross och gick och satte och vid Trafalgar Square utan för The National Gallery.

Det var jätteskönt och vi hade väldigt trevligt. Satt där i några timmar och frammåt halv 5 så beslöt vi oss att dra hemmåt, men jag ville till Fopp först, Fopp är min absoluta favorit affär i London, massa billiga böcker, filmer och musik. Eftersom att jag läste ut New Moon igår så var jag ju tvungen att köpa Eclipse.   Och självklart när jag gick mot Govent Garden så började det ösa ner! herregud det har inte regnat så mycket nån gång sen jag kom till London.



Och jag var väldigt irriterad på alla människoor i London som bara var i vägen! Det är som om dom är häxor och tror dom ska smällta om dom får lite vatten på sig, jävla mesar!


Igår så hade jag ju scriptwriting och vi var på nått filmställe, och det var en bar där - så vår lärare köpte öl till oss, första gången jag druckit öl på lektionstid. Tänkte bara slänga in det.


Och i torsdags sa Mark att jag var tvungen att skriva en artikel till tidningen för honoms lektion, vilket jag tycker ät lite orättvist med tankte på att jag redan har skrivit dubbelt så många artiklar som dom andra + att jag r fotografi redaktör. Men visst, jag skriver en till. det blir min 8:de artikel, dom andra har typ 4 var. Det kommer se ut som att det är min tidningen och inte våran tidning.  Jag kommer att skriva om The History of Tattooing, vilket inspirerar mig väldigt mycket.

Igår skulle jag även köpa skor som jag har tittat på i typ 1 månad, men dom fanns inte kvar i min storlek! AAgh! irriterande!


Eclipse och The Girl With The Dragon Tattoo (Män Som Hatar Kvinnor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0