Här ska uppdateras!

Har lite att skriva, dagen var inte så tråkig som jag tänkt mig.
Första lektionerna var det ju att jobba med tidningen, och vi fick då reda på att vi bara får ha 20 sidor och det har inte francis saht något om, han bara pushade oss med att skriva mer artiklar och vi hade 34 sidor - så eftersom att jag och Naiare är dom sm bestämmer så var det vi som var tvugna att fixa detta.. Tog bara 1 timma.. och jag trodde mit huvud skulle sprängas, och Alison lackade ur på mig, för hon hade bara 2 artiklar och jag och Naiara tyckte att den som handlar om Afrika kunnde kastas bort, hon tyckte inte om att hon bara får 2 paragrafer i tidningen.. Me va fan, det är väll inte mitt fel att hon nstan inte gjort något.. Hon är e liten jäkla brat, rkar inte med henne.

Så när det var dags för Photography class så var mitt huvud så jäkla trött att ni fattar inte. Så jag, Tomoko och Naiare gick till kafererian och drack varm choklad och "jobbade" i 20 minuter, behövde verkligen det. För vi ska göra ett project som representerar oss själva, jag har min idé och vår lärare gillar den, så fan, allt är bra där..




En rolig sak hände på vägen hem, jag och Nozomi har samma väg så hon sa att hon och Ryoko pratat om mig, om att jag har ändrats mycket? Att jag är gladare och mer tjejig, kan aldrig höra den för många gånger. Och dom har kommit fram till att jag är kär, jag är inte kär.. Men Nozomi kom fram till att jag gillar någon, hur nu fasen hon kan se det vet jag inte.. Vilket är sant, hon lyckades även komma på vem det är.. Jag fattar verkligen inte hur hon lyckades.. skit samma.. Hon e duktig hon.



En annan roig sak hände igår, jag var addad på facebook av min kusin Matilda, jag tänkte va fan har hon facebook för? Hon kan inte vara mer är 8-9 år.. Så kollade jag hennes ålder, 13.. hehe.. Jag är så med alla mina kusiner, dm typ stannar i mina ögon.. Sjukt..
Jag kollade även in min andra kusin Marias facebook, jag tänkte bli kompis med henne där men det visade sig att ag redan var det? När blev jag det? Varför hänger jag inte ens med i mina egna svängar? Vet ej.
Hon har även en blogg, kul.. Jag är så van att jag är den enda i min familj som har blogg, men 2 av mina kusiner har blogg.. Visst dom arbetar inte lika mycket med sina bloggar som jag gör, men allfall.



Är fett pepp inför Communication class imorgon, jag älskar verkligen den lektionen!
Vet ni att min svenska har blivit jättedålig! Jag kan varken skriva eller prata längre känns det som, man är ju inte van.. Eftersom att det vara finns 2 svenska elever på skolan så, jag och Jacob och vi trffas inte jätteofta, och vi brukar prata engelska när vi träffas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0