I just screwed myself.

Precis vad jag gjorde, jag gick till pubben med Lorenzo, Andrea, Ryoko och Yuki efter skolan, när jag lovade Becka att göra klar en artikel tills imorgon som inte ens är färdigskriven.. Så jag kommer nog sitta här ett bra tag till.

Och eftersom att kom hem sent så blev det ingen middag, detta blev min middag.


Jordnötter

Jag skulle ju kunna göra artikeln imorgon bitti, bode göra den nu.. Men alla som känner mig vet att jag gör allt i sista möjligt stund för att få lite stress i mitt liv.


Bild från idag, så här obekväm är jag rätt ofta framför kameran, eller.. det beror nog på vart det är.


Nä, nu måste jag skicka ett massmejl om grillningen jag planerar denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0